Дистанційне навчання: моделі, технології, перспективи

Новини університету

Сьогодні перед закладами вищої освіти МВС України постає непроста задача адаптації освітнього процесу до сучасних вимог: забезпечення якісної системи підготовки науково-педагогічного складу, впровадження нових форм та методів навчання на різних рівнях професійної освіти, зокрема елементів дистанційного навчання в системі післядипломної освіти.

Так, з метою реалізації Концепції реформування вищої освіти у період із 22 до 25 травня на базі Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ проходив семінар-практикум за участі завідувача науково-дослідної лабораторії з проблем протидії злочинності Харківського національного університету внутрішніх справ підполковника поліції Костянтина Бугайчука.

Фахівець XXI століття – це людина, яка вільно володіє сучасними інформаційними технологіями, постійно підвищує і вдосконалює свій професійний рівень. Придбання нових знань і навичок, практично корисних і застосовуваних у роботі в епоху інформаційного суспільства значно розширює можливості самореалізації і сприяє кар’єрному росту. Не кожному вдається відучитися п’ять років у стінах вишу, але сучасні технології можуть дати другий шанс. Дистанційна освіта – навчання на відстані – стала справжньою новацією 21 століття. Віртуальний курс лекцій дозволяє скоротити або розтягти час навчання за своїм розсудом. Саме це, на думку лектора, має мотивувати виші впроваджувати дистанційне навчання в освітній процес.

Дистанційне навчання: моделі, технології, перспективи

У ході семінару-практикуму його учасники проаналізували переваги та недоліки дистанційного у порівнянні з заочним, відкритим та електронним навчанням, а також типові помилки, які можуть виникати при впровадженні його технологій. Більш детально зупинилися на основних педагогічних можливостях системи управління навчальним процесом Moodle, розглянули вимоги до проектування та основні правила дизайну інформаційного матеріалу.

Дистанційне навчання: моделі, технології, перспективи

Представлені доповіді викликали зацікавленість та жваву дискусію. В ході обговорень було висвітлено багато важливих питань щодо ефективного впровадження дистанційного навчання, напрямів його застосування у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів системи МВС.

 

 


1 675