Третій рівень освіти: українські реалії реформування та зарубіжний досвід

Новини університету

На базі Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Третій рівень освіти в Україні: становлення та тенденції», у якій взяли участь представники Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.

За задумом організаторів, конференція покликана провести конструктивний обмін думками у світлі нових перетворень у галузі освіти і науки, здійснити глибокий аналіз існуючих проблем у підготовці докторів філософії та докторів наук, сформулювати нові ідеї та підходи до вирішення проблем у системі третього рівня освіти.

Третій рівень освіти: українські реалії реформування та зарубіжний досвід

У секційних засіданнях участь узяли науковці з Польщі, Литви та представники закладів вищої освіти України.

Особливий інтерес серед науковців викликали доповіді доктора політичних наук, професора кафедри філософії та політології Ірини Алєксєєнко та слухача магістратури факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції ДДУВС Сергія Ступака. Представники нашого вишу розповіли про використання навчально-інтерактивних технологій при підготовці поліцейських у вишах зі специфічними умовами навчання.

Робота конференції проходила у незвичайному форматі дискусійних майданчиків. Перший мав назву «Новітні методи та шляхи підготовки наукових кадрів через докторські школи», де учасники обмінювалися думками і напрацюваннями щодо «креативних деструкцій» у підготовці докторів філософії, ролі класичних університетів у формуванні наукової еліти нації, особистісних та професійних імперативів науковця в освітніх процесах. Тематика другого дискусійного майданчика зосередилася довкола інституційних трансформацій у науці та інтернаціоналізації третього циклу вищої освіти, третього – якості наукових досліджень, інноваційної практики в академічних дослідженнях і викладанні, академічної доброчесності та лідерства. Розповіла учасниця конференції від ДДУВС Ірина Алєксєєнко.

Третій рівень освіти: українські реалії реформування та зарубіжний досвід

 

 


781