Академічна доброчесність – запорука якісної вищої освіти

Новини (Академічна доброчесність), Новини університету

Дистанційне навчання не стало на заваді для членів наукового гуртка кафедри гуманітарних дисциплін та психології поліцейської діяльності ДДУВС в опануванні різних аспектів академічної доброчесності.

Якими є основні принципи академічної доброчесності, світові стандарти в цій сфері, як їх дотримуватись, що необхідно знати, аби вберегтись від порушень, чому так важливо з повагою ставитись до наукових текстів як джерел інформації, як правильно цитувати – всі ці питання продовжують вивчати члени гуртка на карантині.

«У системі університетського дистанційного навчання розміщено лекції та презентації щодо нормативного забезпечення та дотримання основних принципів академічної доброчесності. Здобувачі вищої освіти регулярно беруть участь у вебінарах та різноманітних онлайн-трансляціях, покликаних популяризувати стандарти чесного навчання та мотивувати до власних оригінальних наукових досліджень», – зазначає керівниця наукового гуртка доцент кафедри Ганна Стояцька.

Серед останніх відвіданих заходів – вебінари «Академічна доброчесність у закладах вищої освіти», «Мистецтво академічного письма», «Все, що ви хотіли знати про плагіат», спікерами яких виступили знані фахівці у сфері впровадження світових стандартів академічної доброчесності у навчання, викладання та наукову діяльність. Заходи було організовано та проведено завдаки зусиллям Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project — SAIUP), що реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Міністерства освіти і науки України та підтримки Посольства США в Україні.

Діяльність гуртка покликана формувати нову академічну культуру серед здобувачів, багато з яких проявляє жвавий інтерес до написання не лише кваліфікаційних, але й наукових робіт та торує шлях нової української наукової спільноти, орієнтованої на чесність, довіру, справедливість у сфері наукових пошуків.

Для того, аби академічна доброчесність могла розвиватися та втілюватись, потрібно мати відкриту розмову між викладачами, здобувачами та співробітниками, які чітко визнають ідеї, висловлені кожним учасником. Усі члени університетської спільноти повинні створити та підтримувати середовище, що сприяє академічній доброчесності – переконані члени гуртка та викладачі кафедри.

 

 


1 614