Інноваційні тактики процесуального інтерв’ю: у ДДУВС презентували результати дослідження

Заходи відділу докторантури та аспірантури, Новини університету

Про міжнародний досвід у впровадженні моделей процесуального інтерв’ю, практику здійснення допитів в Україні та основні підходи до навчання інноваційним тактикам допиту говорили під час презентації дослідження «Розкажи мені, що сталося, або зізнайся». Захід відбувся у рамках співпраці Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ та Міжнародного фонду «Відродження».


Презентацію відкрила проректорка ДДУВС Лариса Наливайко.

Серед учасників заходу – менеджерка програми «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Василина Яворська, керівник департаменту Офісу Генерального прокурора Юрій Бєлоусов, старший детектив Національного антикорупційного бюро України Сергій Рокунь. Залученими представниками від ДДУВС були доцент кафедри кримінального процесу ДДУВС Вікторія Рогальська та начальниця відділу докторантури та аспірантури Дарія Лазарева.

У рамках заходу керівник департаменту Офісу Генерального прокурора Юрій Бєлоусов розповів про процесуальне інтерв’ю як інноваційну тактику допиту.

Старший детектив Національного антикорупційного бюро України Сергій Рокунь поділився досвідом впровадження процесуального інтерв’ю в НАБУ.

Менеджерка програми «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Василина Яворська розповіла про роботу з підготовки стандартів проведення процесуального інтерв’ю та розвиток національної програми навчання процесуальному інтерв’ю.

Зазначимо, що дослідження «Розкажи мені, що сталося, або зізнайся» було проведене експертами ініціативи Investigative Interview. Ukraine.

Як зазначають організатори, незважаючи на те, що більшість слідчих і детективів вважають допит ключовою слідчою дією, він втратив своє значення, оскільки його не можна використати як доказ у суді. Проведення допиту ускладнює необхідність стенографування відповідей допитуваної особи, відсутність відповідних приміщень та інфраструктури, а також низький рівень підготовки до проведення допиту під час навчання.

 

 


663