“Укрзалізниця” відновила онлайн-сервіси після масштабної кібератаки

 “Укрзалізниця” відновила онлайн-сервіси після масштабної кібератаки

“Укрзалізниця” повідомила про відновлення низки цифрових сервісів, які були тимчасово недоступні через кібератаку на мережеву інфраструктуру компанії, здійснену російськими хакерами.

У повідомленні пресслужби зазначається, що знову працюють наступні онлайн-платформи:

  • сервіс замовлення пасажирських послуг;
  • інформаційний портал із розкладом поїздів і пересадками;
  • сайт Київської кільцевої електрички;
  • онлайн-розклад приміських поїздів.

Крім того, доступні спеціалізовані сервіси для залізничників та ветеранів, які постраждали внаслідок бойових дій.

Передумови

23 березня “Укрзалізниця” повідомила про серйозний збій у роботі цифрових платформ, внаслідок чого тимчасово не працювали продаж квитків, онлайн-запити, а також довідкові сервіси.

24 березня компанія пояснила, що хакерська атака мала складну багаторівневу структуру і потребує часу для повного відновлення. Тимчасово було відкрито додаткові каси для продажу квитків, зокрема на міжнародні напрямки.

Уже 27 березня онлайн-продаж частково відновився, але “Укрзалізниця” попередила про можливі локальні збої.

Згідно з офіційною заявою голови правління Олександра Перцовського від 31 березня, хакери не отримали доступу до персональних даних пасажирів чи інформації щодо перевезення військових вантажів.

Пов'язані публікації