Забезпечення функціонування української мови як державної

Національна комісія зі стандартів державної мови (далі – Комісія) відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, діяльність якого спрямована на збереження та розвиток державної мови через встановлення стандартів державної мови і методів перевіряння рівня володіння державною мовою, необхідного для набуття громадянства чи зайняття визначених законами посад. Відповідно до покладених завдань Комісія забезпечує функціонування електронної іспитової системи та електронного Реєстру державних сертифікатів.

Основним призначенням цих онлайнових ресурсів є зберігання й отримання інформації, необхідної для підтвердження рівня володіння державною мовою, що забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на працю, а іноземцями – на здобуття громадянства України. Ресурси розміщені на офіційному вебсайті Комісії, доступному за покликанням: mova.gov.ua.

На офіційному вебсайті Комісії користувачі можуть знайти:

‒ перелік спеціально уповноважених установ (організацій), які проводять іспити на рівень володіння державною мовою;

‒ інформацію про актуальні іспитові майданчики та наявні вільні місця; ‒ рекомендації щодо правил реєстрації для складання іспиту на визначення рівня володіння державною мовою;

‒ рішення Комісії про встановлення результатів іспиту, видачу державного сертифіката; ‒ видані Комісією державні сертифікати про рівень володіння державною мовою;

‒ зразки іспитових завдань.


Кількість переглядів сторінки: 145